مشتری گرامی با سپاس از حسن نظر شما در انتخاب شرکت آگرین ارتباطات ایرانیان به عنوان همراه همیشگی تلفن همراهتان، لطفا موارد زیر را جهت پذیرش دستگاهتان مطالعه نمایید:
1- شرایط خدمات:
- زمان شروع گارانتی دستگاه از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا و سامانه جامع گارانتی میباشد، که در صورت مغایرت آن با فعال شدن خود دستگاه در سایت پشتیبانی محصول مربوطه بیشتر از 1 ماه، شروع گارانتی دستگاه از تاریخ فعال شدن در سایت پشتیبان محصول مربوطه در نظر گرفته میشود. تاریخ فاکتور خرید ملاک قرار داده نمیشود ودستگاه با شرایط قید شده به مدت 18 ماه تحت ضمانت خرابی های ناشی از ساخت میباشد.
- کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده میباشد.
- دستگاه های پذیرش شده در این شرکت تا حداکثر 1 ماه میتوانند در واحد خدمات پس از فروش بمانند.
- کاهش ظرفیت باتری یا سلامت باتری بر اثر استهلاک طبیعی و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
- کاهش سلامت باتری در طول دوره خدماتدهی در شرکت کاملا طبیعی بوده و شامل خدمات و مربوط به شرکت نمیباشد.
- لوازم جانبی از قبیل هندزفری، هدفدون، شارژر و دیگر متعلقات همراه دستگاه شامل گارانتی نمی باشند.
- محصولات مقاوم دربرابر آب درحالت آزمایشگاه وطبق استاندار شرکت تولید کننده میباشد و به منزله ضدآب بودن دستگاه نمیباشد.
- هرگونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی شود. خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می باشد.
- اگر در هنگام پذیرش، موارد ابطال گارانتی تشخیص داده نشود، کارشناسان فنی می توانند پس از بررسی دستگاه طبق معیارهای ذکر شده گارانتی را باطل کنند.
لازم به ذکر است شرکت آگرین ارتباطات ایرانیان مسئولیتی در برابر بسته بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد، بنابرین در هنگام پست تلفن همراه از ایمن سازی آن اطمینان حاصل به عمل آورید.
2- شرایط پذیرش دستگاه:
- پذیرش دستگاه تنها با ارائه کارت ملی، فاکتور خرید معتبر و ممهور به مهر فروشگاه میسر میباشد
- ستگاه باید پاکسازی شده و بدون اطلاعات و حساب های کاربری تحویل شرکت گردد، در غیر اینصورت شرکت مسئولیتی در قبال تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری و تعویض دستگاه نخواهد داشت و هیچ اگونه اقدامی روی دستگاه صورت نخواهد گرفت و با شرایط خارج از گارانتی مورد بررسی قرار میگیرد.
- درفرایند پذیرش دستگاه، تمامی محافظ های جانبی دستگاه اعم از محافظ صفحه ی نمایش، محافظ دوربین ها، محافظ درب پشت و … از روی دستگاه برداشته و در صورت تمایل تحویل مشتری میگردد.
- پذیرش دستگاه مبنی بر گارانتی بودن آن نیست و تائید نهایی گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت میگیرد و بر این اساس پذیرش دستگاه در دورهی گارانتی به منزله ی ارائه خدمات تحت عنوان گارانتی (انجام خدمات بدون هزینه) نمیباشد.
- قبل از تحویل دستگاه به شرکت، لوازم جانبی همراه دستگاه اعم از سیم کارت، مموری کارت، آداپتور، کابل شارژ، هندزفری، قاب محافظ و… را خارج نمایید و تحویل پذیرش کننده ندهید، چراکه شرکت در قبال نگهداری لوازم جانبی هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.
3- شرایط ابطال گارانتی:
- مخدوش شدن یا دستکاری به صورت فیزیکی یا نرم افزاری IMEI دستگاه را از گارانتی خارج میکند.
- هرگونه آسیب فیزیکی، شکستگی، ضربه، تاب خوردگی، رطوبت(حتی محصولات مقاوم در برابر آب)، حرارت، نوسانات برق، تعمیر توسط افراد غیر مجاز(تعمیر و بازشدگی خارج از شرکت مرکزی آگرین ارتباطات ایرانیان)،ایجاد لکه های سفید، مشکی، سبز ، … و خطوط افقی وعمودی بر روی صفحه نمایش، باعث ابطال گارانتی دستگاه میشود و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیر قطعی این دستگاه ها حتی با هزینه ندارد.
- ایرادات حاصله از استهلاک تدریجی، از قبیل سایش، خط و خش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمیباشد.
- در صورتی که کارشناس فنی پس از بررسی دستگاه با مواردی از قبیل خرابی در اثر نفوذ مایعات، مواد شیمیایی، امواج مغناطیسی شدید، آتش سوزی، نوسانات برق، گرد و غبار شدید که با چشم قابل مشاهده باشد، ایجاد شکستگی، خمیدگی و فرورفتگی و تاب خوردگی در سطوح مختلف تلفن همراه و درگاههای ورودی و خروجی در اثر وارد شدن فشار و ضربه به تلفن همراه ، اقدام و تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری خارج از شرکت و بطور کلی آسیبهای ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری، مواجه شود پس از اطلاع رسانی به مشتری دستگاه مربوطه از شرایط گارانتی خارج شده و تعمیر ان با هزینه انجام میشود.
- Root کردن، نصب ROM (اصلی یا غیر اصلی)، جلبریک، Lock و یا Unlock کردن تلفن همراه، نصب نرم افزارهای غیر استاندارد و هر گونه دستکاری و تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری (دانگل و باکس) و تغییرات بدون مجوز از نسخه سیستم های عامل و تغییرات IMEI خارج از شرکت آگرین ارتباطات ایرانیان باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود
- در صورت فراموشی حساب کاربری Google Acc و , Samsung Acc , Xiaomi Acc , apple ID و انواع رمزهای امنیتی که توسط کاربر بر روی تلفن همراه فعال میگردد، دستگاه شامل خدمات گارانتی نمیشود.
- در صورت نداشتن مالکیت دستگاه در موارد نیاز شرکت به انتقال مالکیت دستگاه شامل خدمات گارانتی نمیباشد.
- استفاده غیراصولی ازدستگاه وعمل نکردن به استانداردهای تعیین شده ودستورالعملهای ذکرشده دردفترچه راهنما،اتصال لوازم جانبی معیوب،غیراستانداردکهدرعملکردتلفنهمراه اختلال ایجادکندویا باعث آسیبدیدگی آن شودباعث ابطالگارانتی دستگاه میشود.
4- شرایط تعویض دستگاه:
- درطول مدت18ماه گارانتی چنانچه گوشی پذیرش شود و از تاریخ فعالسازی دستگاه کمتر از 1ماه گذشته باشد و دستگاه پذیرش شده مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه نو با همان مدل(درصورت موجودبودن)تعویض نماید.
- بدیهی است در صورت تعویض با مدل بالاتر مبلغ مابهالتفاوت باید از سوی مشتری پرداخت گردد.
- در صورت عدم تایید مشتری برای پرداخت مابهالتفاوت یا موجود نبودن گوشی در شرکت یا عدم موافقت مشتری با مدل دیگر) شرکت باید مطابق قیمت کارشناسی شده وجه آن را عودت نماید.
- درصورتیکه لوازمجانبی دستگاهتعویضی توسط مصرف کننده استفادهشده یا خراب شده باشد،با لوازم جانبی آکبندتعویض نمیگردد.
- در صورت درخواست لوازم جانبی از سوی مشتری، قیمت لوازم جانبی مد نظر، تعیین شده و به مشتری اعلام میگردد.
- در هر صورت پلمپ دستگاه نو باید توسط مشتری باز شده و از صحت و سلامتی دستگاه اطمینان حاصل شود.
- اگر پس از سپری شدن فرآیند کارشناسی فنی اطمینان حاصل گردد که ایراد باتعمیرات قابل رفع نمیباشدودستگاه پذیرش شده مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد،شرکت موظف است دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه در حد خودش با همان مدل نماید.
- ایرادات ظاهری دستگاه باید قبل از رجیستر کردن آن در سامانه همتا و فعال کردن خود دستگاه با ارائه مستندات لازمه و کافی جهت تشخیص ایراد حین خرید کالا، به مرکز خدمات اعلام شود، در غیر این صورت شرکت هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.
- در صورت تعویض دستگاه و یا تعویض برد، مدت زمان گارانتی از ادامه ی دستگاه قبلی میباشد و استعلام سامانه همتا یا سامانه جامع گارانتی برای دستگاه یا برد جدید فاقد اعتبار است.
5- منشور حقوق مشتری:
شرکـت آگرین ارتباطات ایرانیان به منظور ایجاد اطمینـان برای استفادهی مشتریـان محتـرم از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا مشتریان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد:
- مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات 5 سال از تاریخ رویت شدن در سامانه همتا میباشد.
- شرکت و نمایندگیها در قبال فرم تکمیل شده یا اظهار مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش میباشند.
- صدور رسید برای ارائه هرگونه خدمات(شامل گارانتی و غیرگارانتی) الزامی است.
- شرکت و نمایندگیها موظف به اعلام هزینهی حدودی قبل از شروع تعمیرات میباشند.
- در صورتی که پس از انجام کارشناسی فنی هزینه ی خدمات بیش از هزینه ی تقریبی اعلام شده به مشتری باشد، طی مراتب به مشتری اعلام شده و پس از تایید ایشان فرایند تعمیر ادامه پیدا میکند.
- درصورتیکهدرحین تعمیراتعیبجدیدیمشاهدهشودکهدرهزینهتاثیرداشتهباشد،مراتبحداکثرطی3روزکاریبایدبه مشتریاعلام شود.
- دستگاههایخارجازگارانتیاحتمال داردبا وجود اعلام هزینه وتایید مشتری فرایند تعمیرانجام نشود ودستگاه به مشتریمرجوعمیشود.
- حداکثر زمان تعیین و تکلیف در طی پروسه خدمات و پاسخدهی اولیه به مشتری سه روز کاری میباشد.
- در صورتیکه در اثنای تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد شود، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری برعهده شرکت میباشد.
- مشتری گرامی، تلفن همراه شما در حالتی مشمولِ تعویض در مرتبه سوم پذیرش خواهد شد که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرشِ دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سختافزاری تشخیص داده باشد.
- چنانچه انواعی از دستگاههای آگرین ارتباطات ایرانیان از سوی شرکت سامسونگ، اپل یا شیائومی فراخوان شود، شرکت موظف است، طی فراخوان در وبسایت مراتب را اعلام نماید.
- درصورت تعلیق شرکت به هردلیلی و شرایط فورس ماژور،مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاههای پذیرش شده اضافه میگردد.
- کلیه خدمات فنی ارائه شده برای گوشیهای خارج از گارانتی و قطعات تعویض شده آنها تا یک ماه شامل ضمانت میباشند.
- کلیهنمایندگیهایشرکتهمراهگسترنقرهفامملزمبهرعایتمواردفوقمیباشند،برایمشاهدهفهرستنمایندگیهابهوبسایتمراجعهکنید.
6- شرایط تحویل دستگاه:
- مشتری گرامی لطفا قبل از مراجعه از آماده تحویل بودن دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید و در صورت آماده بودن دستگاه، به همراه اصل رسید و کارت شناسایی به شرکت آگرین ارتباطات ایرانیان مراجعه فرمایید.
- دارنده ی این رسید صاحب کالا یا نماینده ی ذی صلاح او میباشد و دریافت دستگاه از مرکز خدمات منوط به ارائه این رسید میباشد لذا خواهشمندیم در حفظ و نگهداری آن دقت فرمایید در صورت مفقود شدن آن باید سریعا به شرکت اطلاع رسانی گردد.
- هنگام تحویل دستگاه موارد ذیل را باید به همراه داشته باشید: اصل رسید، کارت ملی صاحب و آورنده دستگاه و در صورت تعویض دستگاه فاکتور خرید که باید ممهور به مهر فروشگاه و به نام شخص پذیرش شده باشد.
- حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه میباشد و بعد از آن شرکت هیچگونه مسئولیتی در حفظ و نگهداری دستگاه ندارد.
- این رسید بدون امضاء و مهر این مرکز فاقد اعتبار است
- امضاء این رسید به منزله ی پذیرش و تایید شرایط و مندرجات و توضیحات فوق است
- زمان کار شرکت و پاسخگویی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 لغایت17:30 و روز های پنج شنبه تا ساعت13:30 میباشد.
7- بازگشایی (unboxing)
- مشتری گرامی لطفا از لحظه بازگشایی (unboxing) جعبه ی دستگاه خریداری شده ، از شماره سریال درج شده در پشت جعبه و شماره سریال داخلی دستگاه با شماره گیری #06#* برای گوشی های اکتیو و قسمت info برای گوشی های نات اکتیو و قسمت های مختلف دستگاه قبل از اکتیو کردن خود دستگاه و رجیستر کردن در سامانه ی همتا بدون قطع شدن فیلم برداری نمایید تا در صورت رویت هرگونه ایراد ظاهری از قبیل خط و خش ، لک و … در هنگام مراجعه به دفتر خدمات سندی جهت ارائه وجود داشته و در مراحل تعویض دستگاه تلفن همراه مشکلی ایجاد نگردد .