رسیدگی سریع به درخواست های مشتری

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    نحوه برخورد کارشناسان واحد پذیرش

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    نحوه برخورد کارشناسان واحد تعمیرات

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    کیفیت خدمات ارائه شده

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    میزان انعطاف در مقابل خواسته های مشتریان

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    میزان رضایت مندی از کیفیت محصولات شرکت

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    میزان رضایت مندی از قیمت محصولات شرکت

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    میزان رضایت مندی کلی از خدمات پس از فروش شرکت

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    قیمت قطعات مورد استفاده در تعمیرات

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    اجرت تعمیرات

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سهولت دسترسی به مرکز خدمات پس از فروش