پذیرش دستگاه تنها با ارائهی اصلِ کارت گارانتی، کارت ملی، جعبهی گوشی و فاکتور خریدِ معتبر و ممهور به مهر فروشگاه میسر میباشد.
آورندهی رسیدِ پذیرش به عنوان صاحب کالا شناخته میشود و در صورت مفقود شدن آن، باید سریعا به شرکت اطلاعرسانی شود.
حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی بر عهده مالک دستگاه میباشد و مرکز خدمات گارانتی مسئولیتی در قبال تهیه نسخه پشتیبان ندارد.
شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال محافظ صفحه و لنز ندارد و در صورت نیاز میتواند آنها را از روی گوشی حذف کند.
ایرادات ظاهری گوشی باید قبل از رجیستر کردن آن به مرکز خدمات اعلام شوند، در غیر اینصورت شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد.
وضعیتِ نهایی گارانتی تلفن همراه منوط به تشخیصِ کارشناس فنی شرکت بوده و در صورت فقدان شرایط گارانتی، به مشتری اطلاعرسانی خواهد شد.
گوشی شما از تاریخ فعالسازی به مدت 18 ماه دارای گارانتی طلایی نقره فام خواهد بود و همچنین به مدت 5 سال شامل پشتیبانی و تامین قطعات میشود.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت، مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده انجام میگیرد.
شرکت فقط در قبال گوشیهایی که تحت خدمات گارانتی همراه گستر نقره فام میباشند، مسئولیت دارد.
مخدوش شدن یا دستکاری به صورت فیزیکی یا نرمافزاری IMEI، دستگاه را از گارانتی خارج میکند.
هرگونه آسیب فیزیکی، شکستگی، ضربه، تاب خوردگی، رطوبت، حرارت و نوسانات برق و تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث ابطال گارانتی دستگاه میگردد.
استهلاک تدریجی از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمیباشد.
مشکلات ناشی از دانلودِ هرگونه نرمافزار که توسط شرکت سامسونگ، شیائومی و اپل یا به عبارتی شرکت تولید کننده، تایید نشده باشد، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root ، دستگاه را از گارانتی خارج میکند.
مسئولیت قفل دستگاه، گوگل اکانت و اپل آی دی و هرگونه رمز و کد ریجستری با مشتری میباشد و در صورت فراموش کردن آنها، دستگاه از گارانتی خارج میشود.
حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه میباشد و بعد از آن شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.
کالاهایی که تعویض یا تعمیر میشوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی میباشند.